Jesse den Boer

Secretaris

Mijn naam is Jesse den Boer, ik ben 19 jaar en ik studeer wijsbegeerte aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Als jonge student wil ik graag bouwen aan een mooie toekomst. De toekomst is alles wat er ooit zal zijn, en wij als mensen bepalen hoe we willen dat hij eruit komt te zien. Ik ben van mening dat het onze taak is om de toekomst in te richten zoals we ons verleden het liefst hadden gezien, zodat niet alleen wij, maar ook alle volgende generaties trots kunnen terugkijken op wat wij hebben opgebouwd. GroenLinks kijkt naar de toekomst op dezelfde manier: het is niet iets wat we moeten afwachten, maar iets wat we zelf moeten inrichten, vandaag nog.

Duurzaamheid, gelijkheid, eerlijkheid en respect komen niet zomaar aanwaaien. Het is iets wat uit onszelf moet komen, juist in onze directe omgeving. Ik wil bijdragen aan deze missie door lokaal in Nissewaard de stem van GroenLinks te laten klinken, en als bestuurslid te zorgen dat GroenLinks ook in Nissewaard kan staan voor een groene, menswaardige toekomst.